Feel free to contact us if you have a question, want to leave a comment, or need further information.
Telecom Solutions - Unified Communications
-
Λύσεις Video Conference
- 01/08/2024
- Posted by: everit
- Category:
Δεν υπάρχουν ΣχόλιαΛύσεις Video ConferenceTelecom Υβριδική εργασία, τηλεδιάσκεψη, απομακρυσμένη συνεργασία, δουλειά εν κινήσει, γραπτά μηνύματα, ms-teams, zoom και πολλές άλλες λέξεις τεχνολογίας, πλατφόρμες, εταιρείες τεχνολογίας έχουν μπει στην καθημερινότητά μας και μας οδηγούν να αναζητήσουμε καλύτερα τεχνολογικά εργαλεία ως επαγγελματίες ή μέλη μεγαλύτερων ομάδων για να αυξήσουμε την παραγωγικότητα μας χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα της επικοινωνίας μας. -
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ IP PBX / VoIP / Security
- 04/10/2022
- Posted by: everit
- Category:
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ IP PBX / VoIP / SecurityTelecom Η Everit διαθέτει Τηλεφωνικά Κέντρα (IP PBX) τελευταίας τεχνολογίας για κάθε μέγεθος επιχείρησης καλύπτοντας κάθε τρέχουσα ανάγκη επικοινωνίας με κορυφαία ποιότητα και ασφάλεια. Οι προσφερόμενες λύσεις είναι ευέλικτες και επεκτάσιμες για να καλύψουν και μελλοντικές ανάγκες. Τα προσφερόμενα Τηλεφωνικά Συστήματα είναι συμβατά με μια μεγάλη γκάμα SIP -
Καταγραφή κλήσεων
- 03/10/2017
- Posted by: everit
- Category:
Καταγραφή κλήσεωνtelecom Η καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων και άλλων ηχητικών δεδομένων γίνεται ολοένα και πιο αναγκαία στον τρόπο λειτουργίας των σημερινών επιχειρήσεων καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ηλεκτρονική τραπεζική και άλλες αποφάσεις ή και παραγγελίες λαμβάνουν χώρα και στην αγορά B2C και B2B (συναλλαγές μεταξύ επιχείρησης-πελάτη και επιχείρησης-επιχείρησης αντίστοιχα). To voice recording χρησιμοποιείται ως ολοκληρωμένο μέρος -
CTI – Ενοποίηση Πληροφορικής Τηλεπικοινωνιών
- 03/10/2017
- Posted by: everit
- Category:
CTI – Ενοποίηση Πληροφορικής ΤηλεπικοινωνιώνTelecom Ολοένα και περισσότερο συναντάμε τον όρο "Integration" / "Ολοκλήρωση" όταν συζητάμε για θέματα τεχνολογίας. Το integration αποτελεί πλέον βασικό προαπαιτούμενο στη διαρκή προσπάθεια των επιχειρήσεων να έχουν τα συστήματά τους σε απόλυτη συνεργασία ώστε να αυξάνουν την παραγωγικότητα, να ελέγχουν τις διαδικασίες ενώ ταυτόγχρονα να επιτυγχάνουν μείωση του κόστους και -
Contact Center
- 29/09/2017
- Posted by: everit
- Category:
Contact CenterTelecom Η Everit προσφέρει ολοκληρωμένη λύση για Contact Centers ιδανική για καμπάνιες εισερχόμενων ή και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων. Η λύση μας προσαρμόζεται σε κάθε ανάγκη είτε αφορά ομάδες υποστήριξης - εξυπηρέτησης πελατών (customer service) είτε διαχείρισης συμβολαίων - ανανεώσεων και πωλήσεων είτε διαχείρισης είσπραξης απαιτήσεων (debt collection) & νομικών ενεργειών (legal actions) κ.α. Παρέχονται