Τηλεπικοινωνιακές Λύσεις – Unified Communications & Collaboration
Ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε και επικοινωνούμε έχει αλλάξει δραματικά. Όλο και περισσότερα νέα εργαλεία συνεργασίας χρησιμοποιούνται για κλήσεις, τηλεδιασκέψεις, επικοινωνία μέσω γραπτών μηνυμάτων, φωνητικές πύλες, διαμερισμό αρχείων, ώστε όλοι να μπορούν να έχουν πρόσβαση αλλά και να είναι προσβάσιμοι στους άλλους από οποιαδήποτε συσκευή.
Η Everit προσφέρει ολοκληρωμένες Τηλεπικοινωνιακές Λύσεις Ενοποιημένων Επικοινωνιών & Συνεργασίας βασισμένες σε μοντέρνα πρωτόκολλα και εφαρμογές βοηθώντας τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν την παραγωγικότητά τους, να μειώσουν τα κόστη τους και να συμβαδίζουν με τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα στο portfolio της Everit θα βρείτε:
- IP Τηλεφωνικά Κέντρα (IPPBX) – Σύγχρονα, ευέλικτα και οικονομικά ώστε να καλύψουν τις ανάγκες κάθε επιχείρησης (από μικρό αριθμό εσωτερικών έως και χιλιάδων). Διατίθενται είτε ως προεγκατεστημένα σε hardware επώνυμων κατασκευαστών ή σε μορφή λογισμικού για εγκατάσταση σε υλικό (server) της επιχείρησης ή σε cloud υποδομές. Υποστηρίζουν κάθε μορφή σύνδεσης με τους παρόχους είτε SIP γραμμές ή TDM (αναλογικές) ή και Ψηφιακές (ISDN BRI / PRI). Τα εσωτερικά τηλέφωνα μπορούν να είναι είτε SIP συσκευές ή αναλογικές με τη χρήση ειδικών gateways ή και smartphones με τη μορφή softphone. Υποστηρίζουν πολλές εφαρμογές όπως Voice Mail, IVR, Voice Recording κ.α.
- Contact Centers – για ομάδες που υποστηρίζουν Inbound και Outbound καμπάνιες, με Predictive Dialing, Intelligent Queuing, Modular IVR, Dashboard με Real Time Monitoring and Statistics, υψηλού επιπέδου Encrypted Recording και εύχρηστο διαχειριστικό για τους agents και τους supervisors κ.α.
- CTI – για διασύνδεση των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα ανοικτής αρχιτεκτονικής όπως CRM, ERP, GIS, Web App κ.α. δημιουργώντας περιβάλλον Unified Communication.
- Video Conferencing & Meeting Boards– για δυνατότητα πολλαπλής επικοινωνίας μέσω εικόνας και ήχου, με πολύ υψηλή ποιότητα για ατομική χρήση ή και ομάδων σε αίθουσες συνεδριάσεων.
- Ασφάλεια – μέσω Session Border Controllers και εξειδικευμένων firewalls για προστασία των επικοινωνιών μέσω κρυπτογράφησης και εφαρμογής πολιτικών ασφάλειας.
- VoIP τηλεφωνία – υπηρεσίες φωνής μέσω αξιόπιστων παρόχων για κάθε επιχείρηση που επιδιώκει να μειώσει τα τηλεπικοινωνιακά της κόστη, αλλά και να αποκτήσει πρόσβαση σε έξυπνες εφαρμογές όπως απάντηση του σταθερού αριθμού στο κινητό χωρίς χρέωση, αποφυγή των χρεώσεων roaming στο εξωτερικό, λήψη των fax στο email κ.α.