
Call Centers
Τα Call centers βοήθησαν αρκετές εταιρίες να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, αφού έδιναν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να λύσουν τυχόν θέματα από την άνεση του σπιτιού τους. Υπάρχουν συγκεκριμένα τμήματα επιχειρήσεων ή επιχειρήσεις σε καθετοποιημένες αγορές οι οποίες έχουν μεγαλύτερες ανάγκες των υπηρεσιών Call centers και κατ επέκταση έχουν μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά:
- Τμήματα πωλήσεων ή επιχειρήσεις που προσανατολίζονται στις πωλήσεις
- Τμήματα τα οποία έχουν να κάνουν με διαχείριση λογαριασμών/πληρωμών κοκ
- Τεχνικά τμήματα ή επιχειρήσεις καθετοποιημένες στην παροχή τεχνική υποστήριξης
Η Everit σας προσφέρει την τέλεια λύση για Call Centers, οποία σχεδιάζεται με στόχο να υπάρχει υψηλή διαθεσιμότητα αλλά και δυνατότητα επεκτασιμότητας. Κάθε μέρος της component υποστηρίζει την τεχνολογία Active-Active Clustering or Active-Standby που διασφαλίζει την επιχειρησιακή συνέχεια.
Ως Everit έχουμε μακρά εμπειρία στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και είμαστε εξιδεικευμένοι σε εγκαταστάσεις μεγάλων αλλά και μικρών call centers με μεγάλη εγκατεστημένη βάση. Παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες consulting από το Α μέχρι το Ω ,ακούγοντας τις ανάγκες σας για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη λύση η οποία θα τις καλύψει τόσο στο μεσοπρόθεσμο όσο και το μακροπρόθεσμο επίπεδο.
Επίσης, H Everit είναι αναγνωρισμένη συνεργάτης βασικών προμηθευτών τεχνολογίας, οι οποίοι είναι προσανατολισμένοι στην παροχή υποδομών και εξοπλισμού για call centers. Είμαστε δίπλα σας να σας συμβουλέψουμε στην περίπτωση που θέλετε να αναβαθμίσετε τον εξοπλισμό σας σε ανταγωνιστικές τιμές. H Everit είναι έτοιμη και στο πλευρό σας για οποιαδήποτε είδους ανάγκη ή συμβουλή τόσο σε θέματα τεχνολογίας που αφορά την ασφάλεια υποδομών σε ΙΤ και Telecom επίπεδο όσο και σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας.