Συνεργασία με HKeeper

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την έναρξη συνεργασίας μας με την HKEEPER. Η συνεργασία αφορά στην διανομή και υποστήριξη της εφαρμογής για την Ελλάδα και Κύπρο.

Η εφαρμογή HKeeper, αποτελεί το απόλυτο εργαλείο διαχείρισης εργασιών για το housekeeping και την συντήρηση ξενοδοχείων και άλλων τύπων καταλυμάτων στο χώρο της φιλοξενίας. 

  • αποτελεί μια one-stop-shop λύση – πλατφόρμα διαχείρισης  ξενοδοχείων, ενοικιαζόμενων καταλυμάτων αλλά και νοσοκομείων, εταιρειών ενοικίασης γραφείων κ.α.
  • μπορεί να υποστηρίξει ένα νέο επίπεδο εσωτερικής οργάνωσης της επιχείρησης με τη βοήθεια Ψηφιακών και Αυτομάτων ροών εργασίας, Αναφορών σε πραγματικό χρόνο, Ανέπαφων επικοινωνιών μεταξύ του operations – προσωπικού ή και concierge – επισκεπτών
  • λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι δυνατή η διαχείριση από μακριά ακόμα και περισσότερων του ενός καταλύματος ταυτόχρονα
  • αυξάνει την παραγωγικότητα και μειώνει τα λειτουργικά έξοδα έως και 30% ως αποτέλεσμα των αυτοματοποιημένων, συγχρονισμένων και ψηφιακών ροών εργασίας
  • ενισχύει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της επιχείρησης και δημιουργεί ευκαιρίες για αύξηση εσόδων με την χρήση του Virtual Concierge

Μάθετε περισσότερα